psycholog dziecięcy, terapeuta pedagogiczny (absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego), członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Ukończonych kilkadziesiąt szkoleń dotyczących procesu diagnostyczno-terapeutycznego dzieci oraz nowoczesnych metod pracy z dzieckiem i rodzicami. Od kilkunastu lat pracuje jako psycholog w publicznych i niepublicznych poradniach. Posiada uprawnienia do badania najnowszymi narzędziami diagnozy rozwoju psychoruchowego niemowląt, diagnozy rozwoju poznawczego i społeczno-emocjonalnego dziecka.
Ekspert w programach telewizyjnych i czasopismach dla rodziców i nauczycieli, recenzentka książek dla dzieci. Autorka wielu publikacji wspierających rodziców w rolach wychowawczych.
Od kilkunastu lat wykładowca prowadzący działalność dydaktyczną w obszarze diagnozy psychologicznej, psychologii rozwoju, psychologii edukacyjnej, kompetencji nauczycieli i rodziców.
Zainteresowania naukowe: wpływ cywilizacji na występowanie neurorozwojowych zaburzeń dziecięcych.
Prywatnie mama Ewy i Adama, fanka szwedzkiej literatury dziecięcej. Jest zwolennikiem przysłowia chińskiego, że lepiej zapalić świecę w ciemnościach niż przeklinać, że nic nie widać.
absolwentka pięcioletnich studiów na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, kierunek Pedagogika Specjalna – specjalność Logopedia oraz podyplomowych studiów w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, kierunek Neurologopedia. Uczestniczka licznych szkoleń z zakresu pracy z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi. Prowadzi szkolenia dotyczące terapii logopedycznej i treningu komunikacji dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera oraz zajęcia ze studentami na jednej z warszawskich uczelni. Od 2010 roku pracuje w Poradni Autyzmu KRASNAL w Warszawie, dodatkowo prowadzi terapię logopedyczną dzieci z dyslalią w jednym z warszawskich przedszkoli.
muzykoterapeuta, absolwentka studiów muzycznych na Akademii im. F.Chopina w Warszawie i muzykoterapeutycznych w Akademii im K.Lipińskiego we Wroclawiu. Członek Stowarzyszenia Muzykoterapeutów Polskich. Prowadzi praktykę w prywatnym gabinecie muzykoterapeutycznym. Stosuje terapię dzieci w formie autorskich zajęć muzycznych. Od wielu lat pracuje z dziećmi zdolnymi muzycznie współtworząc Agencję Działań Artystycznych. Jest pedagogiem i muzykoterapeutą w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr1 w Warszawie. Prowadzi wykłady i szkolenia z muzykoterapii m in w SWPR. U dorosłych pacjentów specjalizuje się w leczeniu depresji i bezsenności. Współpracuje z redakcją miesięcznika Mamo to ja.
terapeuta – specjalista pedagogiczny z wieloletnim stażem. Nauczyciel wspomagający rozwój dziecka. Specjalista terapii ręki i trudności grafomotorycznych. Trener treningu zastępowania agresji ART. Moderator imprez dla dzieci i młodzieży. Magister pedagogiki o specjalności wychowanie przedszkolne, edukacja wczesnoszkolna z nauczaniem zintegrowanym i psychologią szkolną. Ukończyła Wyższa Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie, a następnie studia podyplomowe terapii pedagogicznej i oligofrenopedagogiki w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi.
Posiada ukończone kursy kwalifikacji zawodowej m.in.Kurs I. Stopnia Integracji Sensorycznej SI -PSTIS; Certyfikowany Kurs I. i II. Stopnia Kinezjologii Edukacyjnej „Brain Gym” Metody dr. Paula i Gail Dennison; Ruch Rozwijający na metodzie Weroniki Sherborne- I stopnia; Certyfikowany Kurs Trenerski „Treningu Zastępowania Agresji ART.” i zachowań prospołecznych; Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się; Specyficzne trudności w czytaniu i w pisaniu, terapia i diagnoza.
psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin. Certyfikowany glottodydaktyk. W pracy wykorzystuje metody psychologii humanistycznej (Rogers, Maslow) oparte o przyjazny dialog i równorzędność relacji w atmosferze szacunku i zaufania. Często stosuje biblioterapię i inne metody artterapii. Pomaga i doradza w problemach takich, jak: zaburzenia nastroju, depresja dzieci i młodzieży, nieśmiałość i fobie społeczne, lęk, poczucie straty, traumy, objawy psychosomatyczne, zaburzenia odżywiania i relacji z ciałem (anoreksja, bulimia, autoagresja), uzależnienia (w tym uzależnienia od nowych mediów). Prowadzi także standardowe badania psychologiczne.
logopeda, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka Szkoły Wyższej Przymierza Rodzin. Prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dzieci.